Det kan godt være, at jeg er lidt inhabil, når det er min datter, der har skrevet bogen. Men jeg har læst den (endda to gange), og det er en utrolig indsigtsfuld og velformuleret bog.
Der giver læseren en kærlig vejledning i selv at tage hånd om bearbejdningen af sine oplevelser i barndommen, med udgangpunkt i Nana’s egne erfaringer.
En dybt personlig rejse med mange brugbare værktøjer til at komme videre med sit liv gennem selvindsigt og -udvikling.
Kan varmt anbefales 
